خدمت به اقشار محروم و کم درآمد جامعه بزرگترین افتخار کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، بزرگترین افتخار کمیته امداد را خدمت به اقشار محروم جامعه دانست و افزود: خدمت به محرومان و نیازمندان تحت حمایت از ارزشمندترین کارهای این نهاد می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز(9بهمن)در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان دنا و بخش پاتاوه، فلسفه وجودی کمیته امداد را خدمت رسانی به نیازمندان عنوان کرد و گفت: اگر ما به فلسفه وجودی کمیته امداد واقف باشیم، می توانیم خدمت رسانی مطلوب تری به جامعه هدف خود ارائه دهیم.

 

وی اظهار داشت: بزرگترین افتخار کمیته امداد خدمت به اقشار محروم و کم درآمد جامعه است؛ زیرا خدمت به محرومان و نیازمندان تحت حمایت و توجه به آنها یکی از ارزشمندترین اقدامات برای جلب رضای خداوند است.

 

متقی افزود: توانمندسازی اقشار محروم و زمینه ‎سازی برای خوداتکایی و استقلال اقتصادی این افراد، مهم ‎ترین دستاورد و کارکرد کمیته امداد است و همه باید با همکاری و تعامل با هم، اقدامات موثرتری در این زمینه انجام دهیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه استحقاق در خدمات رسانی همراه با اولویت نیازها باشد، گفت: در فراهم نمودن زمینه همکاری، تعامل و ترویج فرهنگ انفاق با همراهی و همکاری همه امدادگران تحول شگرفی در خدمت رسانی به جامعه هدف ایجاد کنیم.

 

متقی افزود: باید استعدادها و توانایی ها و نقاط ضعف و قوت خانواده ها شناسایی و زمینه استفاده و توانمندی آنها را با مددکار محوری و ترویج فرهنگ اشتغال و کار فراهم کنیم.

 

وی با تأکید بر کارهای فرهنگی و ترویج اعتقادات و باورهای دینی در کارها، خواستار در اولویت قرار دادن برنامه هایی از قبیل برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده ها، پرداخت تسهیلات اشتغال، ترویج فرایض دینی از جمله پرداخت زکات و صدقات، انفاق و امورات دینی معنوی وفرهنگی را برشمرد و به بهرمندی از وجود پربرکت علما و روحانیون تاکید کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد بر تعاملات بین دستگاهی و بین سازمانی تأکید و از امدادگران خواست پاسخگویی درست و مسئولانه به ارباب رجوع و رضایت مراجعین را سرلوحه کار خود قرار داده و با احترام و راهنمایی درست پاسخگوی مردم باشند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 337516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha