برنامه های کمیته امداد شهرستان باشت به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام شد

خبرگزاری شبستان؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان باشت در نشست کمیته همیاری دهه فجر، برنامه های کمیته امداد این شهرستان را در دهه فجر انقلاب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حبیب اله باقرپور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان باشت ظهرامروز(10بهمن) در جلسه کمیته همیاری دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر میثاق دوباره و همواره ما با خون شهیدان، امام شهیدان و خط رهبری و ولایت است .

باقر پور ضمن تشکر از اعضاء کمیته همیاری و تشکل مردمی ستاد دهه فجر، اهم برنامه های کمیته امداد را به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اعلام کرد.

وی آذین بندی، نصب بنر، ایستگاه پایگاه صلواتی در سطح شهر به مناسبت جشن انقلاب، دعوت از مردم و مددجویان و امدادگران و اطلاع رسانی در خصوص مشارکت چشمگیر و حضور شایسته ولی نعمتان انقلاب در مراسمات ایام الله دهه فجر و استفاده از امکانات و ظرفیت ها را در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم از جمله برنامه های این نهاد عنوان کرد.

این مسئول از دیگر برنامه های کمیته امداد شهرستان باشت را مراسم کلنگ زنی خانه ایتام کمیته امداد شهرستان، واگذاری و افتتاحییه مسکن مددحویان روستایی به صورت نمادین برشمرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت گفت: تجلیل از خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و امدادگر و اهداء لوح تقدیر، دیدار و سرکشی از بیماران صعب العلاج، توزیع بسته های غذایی واقلام بهداشتی به نیاز مندان، دعوت از خیرین نیکوکار در جهت حمایت از نیازمندان از دیگر برنامه های کمیته امداد در این ایام است.

باقرپور سرکشی از مناطق محروم و کمک به نیازمندان این مناطق با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی را از دیگر برنامه های این نهاد انقلابی عنوان کرد.

 

پایان پیام/




 

کد خبر 337881

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha