مسابقه بزرگ اذان در آستارا برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مسئول دارالقرآن مرکزی بندر آستارا از برگزاری مسابقه بزرگ اذان به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

سیداصغر حسینی، مسئول دارالقرآن مرکزی بندر آستارا با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: این مسابقه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسگری(ع)، به همت موسسه دارالقرآن المهدی(عج)، کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج)، پایگاه شهید نقیب زاده و هیئت امنای مسجد جامع آستارا برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی در جلوگیری از ترویج فرهنگ غلط غربی در جامعه نقش اساسی دارد، تصریح کرد: شناخت موذنین، کشف استعدادها و پرورش موذنین جوان از اهداف برگزاری این مسابقه است.


حسینی با بیان اینکه این مسابقه در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود، اضافه کرد: به نفرات برتر این مسابقه به رسم یادبود جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


مسئول دارالقرآن مرکزی بندر آستارا تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقه (17بهمن) است و موذنین برای شرکت می‌توانند به دارالقرآن المهدی (عج) واقع در جنب مصلی نماز جمعه مراجعه کنند.


حسینی، زمان برگزاری این مسابقه را عصر روز (17 بهمن) اعلام کرد و اذعان داشت: این مسابقه در مسجد جامع بندرآستارا برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 337667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha