تعمیق باور جوانان در برنامه های دهه فجر ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون های فرهنگی و هنری منتظران حضرت مهدی بابل گفت: تعمیق شناخت و باور جوانان در برنامه های دهه فجر با توجه به هجمه های دشمنان بر آنها ضروری است.

محمد رمضانی، مدیر مسئول کانون های فرهنگی و هنری منتظران حضرت مهدی(عج) شهرستان بابل، امروز (10بهمن) به خبرنگار شبستان گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه قشر جوان در تدوین برنامه‌های دهه فجر باید مدنظر قرار گیرد.


وی با بیان اینکه باید امام خمینی(ره)، انقلاب و اهداف آن را به جوانان شناساند، اظهار کرد: تعمیق شناخت و باور جوان در برنامه های دهه فجر ضروری است زیرا آنها مورد هجمه های فرهنگی دشمنان قرار گرفتند.


رمضانی به نقش کلیدی مساجد در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نقش عبادی سیاسی فرهنگی مساجد باید حفظ شده و از ظرفیت این مکان های عبادی سیاسی برای اجرای برنامه های مختلف در مناسبت ها به ویژه دهه فجر استفاده بهینه شود.


مدیر مسئول کانون های فرهنگی و هنری منتظران حضرت مهدی بابل، دیدار با خانواده شهدا، نشست با نوجوانان درباره دهه فجر، قرائت قرآن و هدیه آن به روح امام خمینی(ره) و شهدا، حضور در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشن میلاد امام حسن عسگری(ع) و بیان تشابه اهداف انقلاب اسلامی ایران با قیام سید و سالار شهیدان، مسابقه تیراندازی با تقنگ بادی را از جمله برنامه های این کانون به مناسبت دهه فجر برشمرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 337806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha