اجرای 75 برنامه در شهرهای کهگیبویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد‌ گفت: 75 برنامه متنوع در ایام ‌الله دهه ‌فجر امسال در سطح شهرستان ‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.

سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی‌ ایران را با سایر انقلاب ‌ها متفاوت دانست و اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران به مردم و ملت ما افتخار، عزت و سربلندی داد. حکومت اسلامی برگرفته از دین اسلام و حامی پابرهنگان جهان است.

سردار امیری گفت: سایر انقلاب ‌ها به سمت سرمایه ‌داری و مستکبران رفتند ولی انقلاب اسلامی ایران به سمت خدا رفت و روزهای شیرین و تلخی را مردم در دفاع از این انقلاب پشت سرگذاشتند.

وی افزود: مردم هیچ ‌گاه در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی غافل نشدند و این نشانه رشد و اگاهی آنان است که اصحاب رسانه در انتقال این بالندگی و رشد به نسل ‌های دیگر نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کارهای فرهنگی رشد و آگاهی جامعه را فراهم می کند، اظهار داشت: در بالندگی جامعه فعالیت های فرهنگی نقش اساسی دارد و ابزار مهمی برای انتقال مبانی دینی و اعتقادی و پیام ‌های بلند اسلام است.

امیری در ادامه به تحولات عظیمی که انقلاب در سرزمین پهناور ایران به وجود آورد، اشاره کرد و تاکید کرد: همه ادیان مختلف در نظام جمهوری اسلامی زندگی شرافت مندانه و عزت مندانه دارند.

وی با بیان این که ایران یک قدرت بلامنازع در جهان است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با شجاعت، صلابت و درایت در حال پیشرفت و گذر از گذرگاه ‌های سخت و مشکلات است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌ که در آستانه سالروز ورود حضرت امام به میهن هستیم، بیان داشت: برنامه ‌های خوب و مناسبی متناسب با سالروز ورود امام به کشور برنامه‌ ریزی شده است.

وی اظهار داشت: در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و آگاهی‌ بخشی درباره ضرورت شناسایی تهدیدها و توطئه ‌های نظام استکبار علیه انقلاب، سپاه فتح استان برنامه ‌های مختلفی را در دهه پرفروغ فجر در سطح شهرستان‌ ها تدارک دیده است.

امیری با تاکید بر این ‌که75 برنامه متنوع در ایام ‌الله دهه ‌فجر امسال در سطح شهرستان ‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود، گفت: اجرای سرود استقبال نمادین از ورود حضرت امام، رژه موتورسواری از فرودگاه یاسوج تا مرکز شهر، سخنرانی استاندار در فرودگاه یاسوج، فضاسازی محیطی در سطح شهرستان‌ های استان، ویزیت رایگان در 12 روز دهه فجر را از برنامه ‌های اجرایی ایام ‌الله دهه‌ فجر استان بیان کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد برگزاری نشست بصیرتی با موضوع نقش انقلاب در شکوفایی فرهنگ هنر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، دیدار با خانواده‌ های شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع حماسه فرهنگی را از دیگر برنامه ‌های ایام ‌الله دهه ‌فجر بیان کرد.

سردار امیری مسابقه امیدان، مسابقه فرهنگی در تمامی ناحیه ‌ها، شب شعر، سرکشی از خانواده شهدا، همایش پیاده ‌روی و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه ‌های سپاه در سطح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقه ورزشی در دهدشت، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برپایی نمایشگاه در پنج منطقه، اعزام تیم پزشکی به مناطق روستایی و عشایری، افتتاح پروژه بسیج سازندگی و افتتاح تالار سپاه فتح را از دیگر برنامه ‌های دهه ‌فجر استان عنوان کرد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 338083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha