حضور پرشور مردم در برنامه های دهه فجر خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار حضور پرشور و با شکوه مردم کشور در برنامه های بزرگداشت دهه فجر را خنثی کننده توطئه های مختلف دشمنان در حوزه های گوناگون دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد،ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: حضور پررنگ و باشکوه مردم در برنامه های بزرگداشت دهه فجر و به خصوص راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده تمامی توطئه های دشمنان نظام در زمینه های گوناگون می باشد.


وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد افزود:از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد فضای جدید سیاسی در کشور فرصتی را برای افزایش حس وحدت و همدلی بیشتر در جامعه ایجاد نموده است.


طالبی با اشاره به وضعیت ویژه پرونده هسته ای کشور گفت: موضوع هسته ای بعد جدیدی پیدا کرده و تداوم این موفقیت ها نیازمند چانه زنی مسئولین است و این چانه زنی در گرو حمایت و پشتیبانی مردم اثر بخش خواهد بود.


وی به لزوم حفظ وحدت کلمه در بین آحاد مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تمام برنامه ها، صحبت ها و فعالیت ها، نمادی از وحدت و انسجام ملی در کشور باشد.


طالبی در ادامه به نقش استان یزد در مراحل مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم استان یزد در تمامی مراحل انقلاب شامل شکل گیری، مبارزه، تبدیل،تثبیت و بالندگی حضور فعال و مثبتی داشته اند.


وی خطاب به رسانه های حاضر گفت:لازم است این حضور و پشتیبانی مردم استان از آرمان های نظام و انقلاب اطلاع رسانی شود تا همگان به نقش برجسته مردم استان یزد در انقلاب پی ببرند.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان فعالیت های صورت گرفته در جهت بزرگداشت ایام الله فجر در استان را مثبت ارزیابی نمود و گفت: پررنگ تر شدن نقش مردم در برگزاری مراسمات بزرگداشت دهه فجر یکی از مهمترین نقاط قوت برنامه های سال جاری می باشد.


وی افزود: امید داریم یک روزی مردم کل برنامه های گرامیداشت ایام دهه فجر را با تدبیر خودشان انجام دهند و دولت نقش پشتیبانی و حمایتی را داشته باشد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد یکی دیگر از نقاط مثبت برنامه های سال جاری را برگزاری هفته استقبال از دهه فجر دانست و اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت این هفته به خوبی و با شور و نشاط خاصی برگزار شد.


وی خواستار بیان انعکاس دستاوردها و عملکردهای دستگاه ها ی مختلف استان از سوی مدیران به مردم شد و گفت: باید این موضوع یک مطالبه از طرف خبرنگاران باشد و روحیه مطالبه دستاوردها بین رسانه ها از مدیران به وجود آید.


وی خواستار انتقال نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم به مسئولین توسط رسانه ها شد و گفت: مردم پایه های انقلاب هستند و نظرات و دیدگاه های مردم باید به مسئولین منعکس گردد.
 

پایان پیام/

کد خبر 337967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha