تفاوت در سلیقه ها و نگرش ها باید در جهت پیشرفت کشور به کار گرفته شود

خبرگزاری شبستان:مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به وجودسلیقه ها و نگرش های مختلف در جامعه گفت: تفاوت در سلیقه ها و نگرش ها باید در راستای پیشرفت کشور به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،داود پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از 3 رکن اساسی تشکیل شده است گفت: این سه رکن شامل ایمان به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و وحدت کلمه می باشد.


وی حفظ این سه رکن را لازمه بقاء و حیات انقلاب اسلامی دانست و افزود:ایمان به خدا یکی از نقاط مشترک مردم ایران در طول دوران های مختلف بوده است و اکنون نیز روز به روز به این اعتقاد در بین مردم افزوده می شود.


پاک طینت با اشاره به حضور امام خامنه ای در جایگاه رهبری جامعه اظهار داشت:تمام تلاش خود را باید در جهت ایجاد وحدت در جامعه بکار گیریم تا با پیوستگی بین این 3 رکن وحدت در معنای واقعی کلمه در جامعه احیاء شود.


وی مهمترین نقش رسانه ها را تقویت وحدت در بین اعضای مختلف جامعه دانست و گفت:تفاوت موجود در سلیقه ها و نگرش ها نباید باعث ایجاد تفرقه در جامعه شود بلکه باید از آن ها به عنوان عاملی جهت پیشرفت در کشور استفاده شود.


مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به گسترش چتر انقلاب اسلامی ایران بر سر تمام مستضعفان جهان گفت: هر کس این انقلاب و کشور را بشناسد نسبت به آن تعلق خاطر پیدا می کند و این یکی از خصوصیات برجسته این انقلاب می باشد.


وی افزود:آیندگان ما از روی مطالب و نوشته های مکتوب در مورد ما قضاوت می کنند و این نوع قلم و تصویر شما اصحاب رسانه می باشد که این قضاوت ها را جهت دهی می نماید.


پاک طینت مهمترین نقش اصحاب رسانه را انتقال مفاهیم و آرمان های انقلاب به نسل جدید و نسل های آینده دانست و تصریح کرد:رسانه ها سازنده افکار عمومی و دیدگاه های اعضای جامعه نسبت به یک موضوع می باشند.


وی با اشاره به گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این گذشت سال ها مسئولیت رسانه ها را در انتقال پیام های انقلاب به نسل جدید دشوارتر می سازد.


مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد افزود:یکی از مهمترین رسالتهای رسانه ها تولید محتوایی متناسب با این ایام می باشد.


وی گفت:رسانه ها باید همان حسی را در جامعه و در بین نسل جوان ایجاد نمایند که 35 سال پیش در چنین روزهایی در کشور حاکم بوده است.


پاک طینت رسالت دیگر رسانه ها را مربوط به زمان کنونی دانست و گفت:رسانه ها بید زبان گفتمان نسل جدید انقلاب را بشناسند و از آن طریق مفاهیم و ارمان های انقلاب را به نسل جدید منتقل نمایند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 337961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha