جمع‌آوری 401 میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 401 میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو با اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی در خانه انفاق زنجان اجرا می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه مشارکت مردم استان در قالب این طرح‌ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند.


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان تا پایان دی ماه امسال اضافه کرد: در مدت مذکور 401 میلیون و 56 هزار ریال کمک غیرنقدی در این مرکز جمع‌آوری شد.
 

این مسئول خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و... است که مردم خیر استان در کمک به مددجویان این نهاد اهدا کرده‌اند.
 

وی همچنین به جمع‌آوری 40 میلیون و 91 هزار ریال در قالب طرح آزادسازی زندانیان اشاره داشت و گفت: همچنین در قالب فطریه عام نیز 51 میلیون و 347 هزار ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، حسنلو به جمع‌آوری 500 هزار ریال کمک مردمی در قالب احسان ساخت مسجد اشاره و عنوان کرد: همچنین در قالب کفارات نیز تا پایان دی ماه امسال 49 میلیون و 458 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد، از آنها خواست در ادامه سال نیز امداد را اجرای طرحهای مشارکتی حسنه همراهی کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 337683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha