پرداخت وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد زنجان از پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: اشتغال و داشتن حرفه و شغل مناسب از جمله مسائلی است که برای انسان‏ها اهمیت زیادی دارد.

 

وی با بیان اینکه شغل مناسب علاوه بر آثار اقتصادی در موارد تربیتی، روان‏شناختی، اجتماعی و معنوی نیز تاثیر بسزایی دارد، اذعان داشت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده فعالیت و انجام کار از روی رغبت و علاقه، موجب نوعی اعتماد به نفس و آرامش روانی است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته نیز در راستای ارتقای عزت نفس مددجویان و افزایش اعتماد به نفس در آنها اقدام به اشتغالزایی برای آنها می‌کند، اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان در بحث اشتغالزایی مددجویان تصریح کرد: طی آذر ماه امسال یک میلیارد و 310 میلیون ریال وام خودکفایی به 23 نفر از مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه اشتغالزایی برای مددجویان از طریق اجرای طرح های اشتغال صورت می گیرد، افزود: این طرح ها در رشته های مختلف شغلی همچون دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و مشاغل خانگی اجرا می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 337378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha