اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده برای مددجویان زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده برای 2 هزار و 800 مددجوی زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمدرضا صراطی اظهار کرد: کمیته امداد به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد که از جمله این اقدامات طرح نظام جامع آموزشی تربیتی است.

 

این مسئول یادآور شد: تحکیم بنیاد خانواده، تقویت مشارکت اجتماعی خانواده‌ها، آموزش مهارتهای زندگی حفظ کرامات انسانی و عزت نفس از جمله مواردی است که در اجرای این طرح مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

صراطی اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف و رواج فرهنگ عمومی در بین خانوارهای گروه هدف از جمله اهداف مسئولان کمیته امداد استان زنجان در راستای اجرای طرح نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده است.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به کشف استعدادها و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای آموزش این خانوارها افزود: مشکلات و آسیب های این خانواده‌ها در راستای اجرای طرح نظام جامع آموزشی مورد بررسی قرار گرفته و آموزشهای لازم به آنها داده می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به سایر اهداف اجرای این طرح اذعان داشت: ایجاد انگیزه در بین مددجویان به منظور سوادآموزی، شناسایی استعدادهای درخشان و بالا بردن سطح فرهنگ خانواده‌ها به منظور زندگی بهتر از اهداف اجرای طرح مذکور است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول در پایان با اشاره به اجرای طرح جامع نظام آموزشی تربیتی برای 780 خانوار زنجانی طی سالجاری خاطرنشان ساخت: این تعداد خانوار شامل 2 هزار و 849 مددجو است.

 

لازم به ذکر است، سال گذشته طرح نظام جامع آموزش خانواده برای 560 خانوار زنجانی اجرا شد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 339088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha