تحویل 5 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا گفت: در دهه فجر امسال 5 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، رحمت الله رجبی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا امروز(7بهمن) در جلسه جمع بندی برنامه‌های دهه مبارک فجر این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: نهاد کمیته امداد 22 روز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در 14 اسفند 57 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

 

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب پابرهنگان و مستعضفان نام برد و افزود: هدف کمیته امداد امام(ره) از ابتدای تاسیس شناسایی نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و تامین و تهیه معاش زندگی آنان بوده که در این راستا به نحو احسن عمل کرده است.


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا، برگزاری مسابقه نقاشی و خاطره نویسی با موضوع انقلاب، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و گلباران و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های این اداره در طول ایام الله دهه مبارک فجر ذکر کرد و افزود: برگزاری جشن انقلاب و توزیع جیره خشک در بین مددجویان تحت پوشش از سایر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.


رجبی با بیان اینکه فضای درونی و بیرونی کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا در دهه فجر به شکل مناسب تزیین می‌شود، تصریح کرد: اعزام 16 نفر از مادران و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج به اردوگاه ثامن الائمه مشهد مقدس و 25 نفر از زنان سرپرست خانوار موفق و برتر به امامزاده نرجس خاتون در شهر چوبر تالش از دیگر برنامه‌های این اداره در سی پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب است.


وی از تحویل 5 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: برای ساخت این واحد های مسکونی 700 میلیون ریال هزینه شده است.


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: مساحت هر یک از واحد های مسکونی 40 مترمربع است.


این مقام مسئول اهدای کمک هزینه جهیزیه به 6 نوعروس را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر ذکر کرد و ادامه داد: همزمان با این ایام فرخنده به هرکدام از نوعروسان 10 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه اهداء می‌شود.


رجبی با بیان اینکه کارکنان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) همپای سایر هموطنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور می‌یابند، گفت: ملت ایران در این روز با حضور حماسی به توطئه‌های دشمنان پاسخ می‌دهند و مشت محکمی بر دهان سران استکبار جهانی می‌زنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 336783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha