بصیرت افزایی و امیدبخشی محور برنامه های دهه فجر دانش آموزان

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برنامه های دهه فجر امسال با محوریت بصیرت افزایی، امیدبخشی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حسن سروش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر استان مرکزی، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را حاصل تلاش، ایثار، مجاهدت و ولایتمداری مردم انقلاب اسلامی است که گرامیداشت این روزها ضروری است.


وی ادامه داد: حدود 60 برنامه هماهنگ شده است که از روز 12 بهمن برنامه با حضور گسترده دانش آموزان و معلمان به صورت همزمان در مدارس استان برگزار می شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال با محوریت بصیرت افزایی، امیدبخشی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود، اضافه کرد: این امر راهی موثر در تبیین فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه است.

 

این مقام مسئول برگزاری برنامه ها توسط دانش آموزان را از ویژگی های برنامه های دهه فجر برشمردو ادامه داد: دانش آموزان باید خود در اجرای برنامه ها مشارکت بیشتر داشته باشند تا با ارزش ها و آرمان های انقلاب آشنا شوند.


پایان پیام/

کد خبر 337053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha