ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

رسول جلایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر، پنج شنبه( 17 بهمن) در رشت برگزار خواهد شد.

 
جلایی با بیان اینکه تاکنون یکصد اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: دفاع مقدس، مقاومت، مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی و بخش ویژه کودک و نوجوان از جمله موضوعات مهم این جشنواره است.

 
وی با بیان اینکه هیچگونه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان در این جشنواره وجود نداشت اذعان کرد: داوری آثار کودکان و نوجوانان به طور مجزا از سایر آثار رسیده صورت خواهد گرفت.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: نفرات برگزیده جشنواره شعر دفاع مقدس استان برای شرکت در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

 

جلایی در ادامه تصریح کرد: برای نخستین بار شعر انقلاب توسط دکتر رحمدل در سال 59 در شهرستان لنگرود سروده شده است و در تلاشیم تا سروده‌های این شاعر انقلابی را در آینده احیاء کنیم. 
 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 337090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha