برگزاري همايش شعر و قلم دفاع مقدس در شهرستان لنده

خبرگزاری شبستان: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لنده از برگزاري همايش شعر و قلم دفاع مقدس در شهرستان لنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، اسماعيل زارعي، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لنده امروز (6 مهر) در جمع خبرنگاران از برگزاري همايش "شعر و قلم دفاع مقدس" در شهرستان خبر داد و گفت: اين همايش به همت كميته فرهنگي هنري دفاع مقدس شهرستان لنده با دبيري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و همكاري انجمن شعر شهرستان لنده برگزار مي شود.

زارعی تصريح كرد: اين همايش فردا ساعت 10 صبح با حضور مسئولان ارشد شهرستان لنده، شاعران، نويسندگان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس در سالن خديجه كبري(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار می شود.

وي در ادامه به اهداف اين همايش اشاره كرد و گفت: اين همايش به منظور تشريح و نقش شعر و قلم در دفاع مقدس با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار مي شود.

این مسئول فرهنگی تاكيد كرد: قرائت جديدترين سروده هاي شاعران در باب دفاع مقدس و بيان خاطرات پايمردي و استقامت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و سخنراني از قسمت هاي اساسي اين همايش است.

زارعی گفت: اين همايش به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهيدان هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان و ايثارگراني است كه عاشقانه از خاك و ناموس خويش دفاع كردند و نام خود را در تاريخ به يادگار ثبت كرده اند.

پایان پیام/

کد خبر 405644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha