اجرای بیش از 400 برنامه به همت کمیته بانوان ستاد دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی از اجرای بیش از 400 برنامه به همت کمیته بانوان ستاد دهه فجر خبر داد.

زهرا فرجی، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی 430 عنوان برنامه فرهنگی را در این ایام برگزار می کند.


وی با اشاره به اینکه برنامه های این کمیته در سه بخش برگزار می شود، ادامه داد: بخش اول فعالیت های کمیته بانوان و خانواده است که به صورت مشارکتی و با همکاری دستگاه های اجرای برگزار می شود.


فرجی بیان کرد: بخش دوم برنامه ها به همت امور بانوان فرمانداری هاست، برنامه های دستگاه های اجرایی ویژه بانوان در شهرستان ها و بخش سوم برنامه هایی است که خود دستگاه های اجرای ویژه بانوان برگزار می کنند.


رییس کمیته بانوان دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: 12 کمیته بانوان و خانواده در سطح شهرستان های استان فعال شده اند که برنامه های این دهه را برگزار می کنند.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از این تعداد برنامه 36 عنوان ویژه برنامه بانوان، 250 عنوان فعالیت های امور بانوان دستگاه های اجرایی و 148 برنامه به همت فرمانداری ها برگزار می شود.


وی برگزاری همایش ها، نشست ها و کارگاه های علمی و تخصصی با موضوع انقلاب اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان بعد از انقلاب تاکنون در بخش های مختلف، همایش انقلاب اسلامی و منزلت زن را از جمله برنامه های این کمیته دانست.


فرجی ادامه داد: دیدار با همسران و مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان، بازدید از مراکز فعال در امور بانوان، کتابت سوره فجر توسط (یلدا محمدی) کوچکترین کاتب قرآن کریم در شهرستان خمین، برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در شهرستان ها، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، شناسایی بانوان متول بهمن 57 و دعوت از آنها برای شرکت در جشنواره و برگزاری جشن های انقلاب از دیگر برنامه های این ایام مبارک است.


پایان پیام/

کد خبر 337304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha