دستاوردهای نظام در دهه فجر تبیین شود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان اعلام کرد: در دهه فجر باید دستاوردهای نظام برای مردم تبیین و از آنچه تاکنون در پرتو انقلاب اسلامی و زعامت ولایت فقیه حاصل شد، سخن بگوییم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان، روز گذشته (9 بهمن) در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی استان گفت: همه اقوام و مذاهب در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس یک رنگ و ید واحدی بودند و امروز نیز استان گلستان یک نگارستان کوچک است که همه اقوام در آن مسالمت آمیز زندگی می کنند.


وی افزود: در دهه فجر باید به دنبال این موضوع باشیم که دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم و از آنچه تاکنون در پرتو انقلاب اسلامی و زعامت ولایت فقیه حاصل شد سخن بگوییم.


طهماسبی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی با توجه به دینی بودنش همواره مورد هجمه است، تصریح کرد: در انقلاباتی که در یکصد سال اخیر در دنیا رخ داده به هیچ کدام از این انقلاب‎ها به اندازه ایران حمله نشد و در این میان جمهوری اسلامی نیز در مبارزه با استکبار جهانی یک لحظه هم عقب ننشست.


وی خاطرنشان کرد: تهدیداتی که دشمن بعد از انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران روا داشت قابل شمارش نیست و گروهک‌ها مانند چریک‌های فدایی خلق، توده‌ای‌ها، اقلیت، رنجبران و غیره مثل قارچ سر بر آوردند اما زهی خیال باطل که به همت مسئولان نظام و حضور مقتدرانه بسیج که همان شجره طیبه است انقلاب ما روز به روز قویتر می‌شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: اگر از ظرفیت بسیج درست استفاده نمی‌شد در همان دهه شصت درجا می‌زدیم و عملکرد این همه گروهک‌های معاند چرخ پیشرفت ما را کند می‌کردند اما امروز به برکت حضور بسیج و ولایت مطلقه فقیه در عرصه‌های مختلف رتبه‌های عالی داریم.


وی با اشاره به اینکه در عرصه فضای مجازی و تکنولوژی جزو بیست کشور برتر دنیا هستیم، گفت: این همه پیشرفت جز با دلدادگی فرزندان انقلاب و تحمل تحریم‌ها و سختی‌هایی که در راه انقلاب بود، میسر نمی‌شد.


طهماسبی اظهار امیدواری کرد: دهه فجر محل انتشار ظرفیت‌های نظام برای داخل و خارج از کشور باشد تا همه کشورها پیام صلح و دوستی ما را دریافت کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 337678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha