اخبار کوتاه قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

خبرگزاری شبستان:سه شکوفه خراسانی حائز رتبه برتر در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری شدند.

به گزارش خبرگزایر شبستان از مشهد، در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه ها، بخش خواهران، از استان خراسان رضوی زهرا بروغنی رتبه اول رشته قرائت، زینب ضیاء دوست رتبه سوم رشته قرائت و ریحانه هادی زاده رتبه چهارم رشته ترتیل این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.


همچنین این دوره از مسابقات در بخش برادران و در رشته های حفظ، قرائت ، ترتیل و اذان از 9 بهمن در تالار فرهنگ تهران به مدت سه روز برگزار می شود که 9 برادر در این دوره از مسابقات از خراسان رضوی با منتخبین از سایر استانها به رقابت می پردازند.


****
برگزاری سی و پنج محفل انس با قرآن کریم در سی و پنجمین بهار آزادی
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سی و پنج محفل انس با قرآن کریم در شهرستان نیشابور برگزار می شود.


از ویژه برنامه این ستاد، برپایی نمایشگاه باموضوع انقلاب اسلامی ، اعزام سخنران برای تبیین برکات انقلاب اسلامی وافزایش بصیرت دینی مردم، برگزرای مسابقه تفسیرسوره ملک وبرگزاری جشنهای قرآنی درروستاها وکرسی تلاوت قرآن درسطح شهر با حضور قاریان برجسته استانی وکشوری می باشد.

 

همچنین برپایی سی و پنج محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سی و پنجمین بهار آزادی از دیگر برنامه های این ستاد است.


****
مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مقطع شکوفه ها در مشهد برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مقطع شکوفه ها در مرحله مقدماتی از9تا 15 بهمن در در مناطق 13گانه مشهد آغاز می شود.


این دوره از مسابقات به همت اداره کل اوقاف و همکاری معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و با حضوربیش از 3هزارو 700 طی 6 روز و در رده سنی زیر 16 سال و در رشته های قرائت، ترتیل و حفظ یک جزء،دو نیم جزء، 5، 20،10 و حفظ کل به رقابت می پردازند .


همچنین مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات مقطع شکوفه ها با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی 18 بهمن ماه در سطح شهرستان خراسان رضوی برگزار می شود.


 

 پایان پیام/

 

کد خبر 337755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha