۶۰ پروژه با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال در طبس به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: براساس آخرین برنامه‌ریزی‌ها، همزمان با دهه فجر امسال 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد ریال در شهرستان به‌طور رسمی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، احمد طالبیان مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع تعداد 60 پروژه مختلف برای افتتاح طی دهه فجر امسال در شهرستان طبس پیش‌بینی شده که بابت آن بالغ بر 285 میلیارد ریال هزینه شده است.


وی ادامه داد: نخستین جایگاه سی‌ان‌جی طبس در محل بلوار شهید عباسپور این شهر و همچنین پروژه گازرسانی به بیش از 13 هزار مشترک در شهر طبس و روستاهای دشتغران و عنایتیه نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسمی می‌رسد که علاوه بر این کار گازرسانی به 10 روستای بخش مرکزی طبس نیز در حال انجام است.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس افزود: 34 پروژه مربوط به جهاد کشاورزی، 6 پروژه مربوط به بخش صنعت و معدن، 6 پروژه مربوط به شهرداری، 8 پروژه مربوط به بخشداری‌ها، و تعدادی پروژه مربوط به بخش خصوصی نیز در دهه فجر امسال در طبس به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام دهه فجر در شهرستان طبس 2 پروژه شامل اجرای خط انتقال گاز به بخش دستگردان طبس و احداث خانه کودکان بی‌سرپرست در طبس کلنگ‌زنی می‌شود.


طالبیان مقدم با بیان اینکه به احتمال زیاد این پروژه‌ها با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد، یادآور شد: 33 کیلومتر از راه دیهوک – راور با اعتبار 68 میلیارد ریال نیز آماده بهره‌برداری در دهه فجر است، اما باتوجه به اینکه قرار است این پروژه بعداً با حضور وزیر و یا معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود از لیست پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان طبس خارج شده است.


پایان پیام/

کد خبر 337756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha