بیت تاریخی و حجره طلبگی امام خمینی(ره) گلباران می شود

خبرگزاری شبستان: رییس ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: بیت تاریخی امام در خمین و حجره طلبگی ایشان در اراک در روز 12 بهمن گلباران می شود.

حجت الاسلام عباس هاشمی، رییس ستاد دهه فجر استان مرکزی در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بیت تاریخی امام در خمین و حجره طلبگی ایشان همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهمن اسلامی گلباران و عطرافشانی می شود.


وی ادامه داد: این مراسم در اراک همچون سنوات گذشته با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار می شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در خمین نیز شورای اداری استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار و سپس مراسم گرامیداشت 12 بهمن در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین برگزار و این مکان گلباران و عطر افشانی می شود.


حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: برنامه های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلای با هدف ترویج و تعمیق آرمان ها و اندیشه های انقلاب، امام و رهبری برگزار می شود.


وی ادامه داد: ضرورت حفظ و حراست از اندیشه های امام خمینی(ره) و تبعیت از رهبری، بازشناسی وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا، آگاهی بخشی در رابطه با ضرورت ها، آسیب ها، توطئه ها و تهدیدهای نظام سلطه، شناساندن جریان های مختلف به افراد به ویژه جوانان ونوجوانان از دیگر اهداف برگزاری برنامه های این ایام است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر بویژه در راهپیمایی 22 بهمن نشان از حمایت همه جانبه ملت از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دارد.


پایان پیام/

کد خبر 337791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha