تشکیل اتاق فکر روابط عمومی و رسانه

خبرگزاری شبستان: سرپرست روابط عمومی استانداری هرمزگان از تشکیل اتاق فکر روابط عمومی و رسانه استان با هدف ایجاد فضایی تخصصی جهت سیاست گذاری در این حوزه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، مسعود پاکزاد در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با اشاره به ایام دهه فجر اظهار داشت: روزهای پیش رو یادآور انقلابی است که سالها قبل از وقوع آن توسط روحانیون ، روشنفکران، جوانان و اقشار مختلف مردم هزینه های زیادی داده شده بود تا در بهمن ماه 57 به ثمر بنشیند.

 

وی خواست خداوند، اراده حقیقی، وحدت کلمه و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره)را موجب پیروزی انقلاب اسلامی دانست

و افزود: امروز انتظار داریم تا همه اقشار بویژه شما مدیران روابط عمومی یاد و خاطره آن عزیزان را زنده کرده و کمر همت را برای تغییر فضای شهرها به فضایی انقلابی ببندید و با برگزاری برنامه ها، جشنواره ها و اقدامات خلاقانه اذهان را به دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ببرید.

 

سرپرست روابط عمومی استانداری با بیان اینکه تبلیغات دهه فجر امسال منسجم تر صورت می گیرد تصریح کرد: مدیران روابط عمومی با یکدیگر در تعامل بوده وبا همدلی نسبت به پربارتر شدن مراسمات دهه فجر کمک کنند.

 

پاکزاد در ادامه از تشکیل اتاق فکر روابط عمومی و رسانه در استان خبر داد و بیان داشت: این تشکل در راستای فراهم نمودن یک فضای تخصصی جهت سیاست گذاری و تبیین جایگاه واقعی این حوزه ها تشکیل می شود.

 

وی افزود: احکام اعضای این اتاق فکر، طی روزهای آینده صادر شده و اسامی آنها اعلام می گردد.

سرپرست روابط عمومی استانداری هرمزگان تقویت جایگاه روابط عمومی ها، برگزاری اردویی یک روزه و راه اندازی یک سیستم آموزشی 6 ماه را از برنامه های خود برای حوزه روابط عمومی اعلام کرد.

 

پاکزاد اذعان داشت: بنا داریم تا کنترل کیفی و عملکرد مدیران روابط عمومی استان را با تعیین معیارها و شاخص ها ارزشیابی کنیم که این ارزشیابی به عنوان مبنایی برای حمایت استانداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از مدیران روابط عمومی قرار می گیرد.

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان تاکید کرد: تلاش می کنیم تا در آینده تغییر و جابجایی مدیران روابط عمومی از این پس در یک چارچوب و ساز و کار مشخص و با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صورت گیرد.

 

پاکزاد در پایان خاطر نشان کرد: سه نفر از مدیران روابط عمومی که نسبت به توان دستگاهی خود بتوانند عملکردی حرفه ای و خلاقانه در ایام دهه فجر داشته باشند توسط استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

پایان پیام/

کد خبر 337830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha