دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی دهه فجر را تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران دانستند که با انقلاب اسلامی خویش، ندای خداخواهی و معنویت را در گوش جان جهان خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، در پیام مشترک آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری و ربیع فلاح استاندار این استان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ سربلندی و عزت ما است.


در سپیده دمان بهمن 57 بزرگ مردی از تبار رسول الله (ص)، شب بیکران ظلمت و تباهی را کنار زد و مردم آزاده ایران اسلامی را به استقلال و آزادی در فجر انقلاب دعوت کرد.


در بخش دیگری از این پیام مشترک بیان داشتند: بهمن پیروز آمد تا دگر بار حماسه سترگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در یاد جان های بیدار زمان زنده کند.


پیام روزهای ده فجر سال 57 را، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران دانسته است و متذکر شده است که انقلاب اسلامی، انقلابی است که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.


امام جمعه ساری و استاندار مازندران می افزایند: دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد.


22 بهمن اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه اطهار (ع) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه سازی های آن هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

 

امروز به برکت انقلاب اسلامی و با وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی دشمنان، ملت ایران زنده و با نشاط، مسوولان و دولت مردان کوشا و دل سوز، استعدادهای جوانان در جوشش و بالندگی، شعارها و هدف های ملت و دولت یکسان به سوی ایرانی بزرگ و آباد و متحد و الگو برای کشورهای اسلامی و آفاق آینده، روشن و تاب ناک است.


در پایان پیام تصریح شده است: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند کشور عزیزمان بر خود لازم می دانیم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا خمینی کبیر(ره)، سی و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه شیر زنان و دلیر مردان دیار حماسه آفرین مازندران تبریک و شادباش عرض نمائیم.


پایان پیام/

کد خبر 338184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha