انقلاب اسلامی ایران ادامه انقلاب امام حسین (ع) در کربلا بود

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران ادامه انقلاب امام حسین(ع) در کربلا بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، احمد عزیزآبادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی(12 بهمن) در مراسمی که به مناسبت سالگرد ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ادامه انقلاب امام حسین(ع) در کربلاست که با رهبری، بزرگ مرد تاریخ، حضرت امام خمینی(ره) و پشتوانه مردم از این رهبر به پیروزی رسید.


وی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران رهبری و ولایت فقیه است، ادامه داد: برای پایداری انقلاب و حفظ ارزش های والای اسلامی 200 هزار شهید و بیش از 200 هزار ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی شد.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه امام حسین (ع) و شهدای کربلا در راه مبارزه با ظلم و ستم و پاسداری از دین اسلام قیام کردند، بیان کرد: شهدای انقلاب نیز با تاسی از ایشان در برابر ظلم و جور زمان خویش ایستادگی کردند.


وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدای انقلاب، ایران اسلامی پیشرفت های روز افزون داشته و همواره در حال حرکت به سمت تکنولوژی است، اظهار کرد: استقلال و خودباوری و حضور رهبری مقتدر و وتوانمند از ویژگی های انقلاب اسلامی و ملت ایران است.


معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: امروز شاهد گسترش انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.

وی به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و اضافه کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم باید رموز ماندگاری آن را همچون گذشته حفظ کنیم.


عزیز آبادی با اشاره به پیشرفت در عرصه های گوناگون بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: یکی از این پیشرفت ها در عرصه علم و دانش است که دانشمندان جوان ایران اسلامی دستاوردهای خوبی در بخش های مختلف داشتند.

 


گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و دانش آموزان برگزار شد، نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در مدرسه علامه حلی ناحیه اراک افتتاح شد. این نمایشگاه شامل دو بخش پوستر، روزنامه و بریده جراید از دوران انقلاب و روابط ایران و کشورهای دیگر و بخشی شامل دستاوردهای دانش آموزان این مدرسه در سه غرفه عمومی، هنری و الکترونیک است.
 

پایان پیام/

کد خبر 338466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha