اجرای بیش از 2 هزار برنامه در آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال بیش از 2 هزار برنامه ویژه با همکاری 23 کمیته در استان اجرا می شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: امسال برای نخستین بار در 64 دهستان استان جشن های انقلاب اسلامی برگزار می شود.


وی: برگزاری جشن انقلاب در 150 مسجد، اجرای برنامه 10 شب در 10 مسجد، برگزاری جشن 5 هزار و 500 نفره توانمندسازی کمیته امداد، اجرای بیش از 400 مسابقه ورزشی، برپایی بیش از یکصد نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و اجرای سرور یک هزار و 357 نفره در ارومیه و دیگر شهرستان ها را از مهم ترین برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.


نیساری خاطر نشان کرد: مهم ترین ویژگی برنامه های دهه فجر امسال مردمی بودن آن ها است چراکه خود مردم انقلاب را به مرحله پیروزی رساندند و متولی پاسداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی آن هستند.

 

این مسئول ادامه داد: در ایام دهه فجر حاکمیت اسلام تثبیت یافته و تجلی اراده مردم با راهنمایی ها امام خمینی (ره) به مرحله ی ظهور رسیده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، شهرستان های چالدران، خوی و پیرانشهر را به عنوان شهرستان های برتر در اجرای برنامه های دهه فجر برشمرد و افزود: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان نیز مانند سال های گذشته برنامه های خلاقانه ای را برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید به اجرا در می آورد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 338427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha