رونمایی فیلم مستند "نقش بانوان آذربایجان غربی در انقلاب"

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از رونمایی فیلم مستند "نقش بانوان استان در انقلاب" همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

مریم دهقانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل است و هیچ منصفی رشادت های زنان را در پشت جبهه و همچنین بیمارستان های صحرایی فراموش نمی کند.


وی افزود: این فیلم در پنج حلقه ضبط شده که نخستین حلقه آن (21بهمن)امسال همزمان با سالگرد سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور بانوان نخبه آذربایجان غربی در ارومیه پخش می شود.

 

این مسئول اظهار کرد: این فیلم که به اهتمام اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اذربایجان غربی تهیه شده است که در راستای نمایش گوشه ای از حضور موثر بانوان استان در انقلاب شکوهمند اسلامی را به صحنه کشیده است.


وی، با شاره به برنامه های تصویب شده مخصوص بانوان، اضافه کرد: همزمان با (20بهمن) نیز مراسم ویژه ای به صورت عمومی با حضور بانوان ارومیه ای با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اجرا می شود.

 

گفتنی است، برگزاری نشست تخصصی عفاف و حجاب، دلجویی از مادران شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی ویژه بانوان از دیگر برنامه های حوزه بانوان در دهه فجر امسال در استان است.


پایان پیام/
 

کد خبر 338316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha