نمایشگاه بزرگ کتاب در ایلام برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه بزرگ کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(12 بهمن) با بیان این مطلب، به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: در این نمایشگاه حدود 12 هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.


وی، با بیان اینکه سه هزار عنوان کناب در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: اقشار مختلف مردم می توانند جهت خرید کتاب و بازدید از این نمایشگاه به مجتمع ارشاد ایلام مراجعه و از 40 درصد تخفیف به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی استفاده کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه این نمایشگاه فردا یک شنبه با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح می شود، ابراز کرد: این نمایشگاه تا 2 اسفند سال جاری پذیرای علاقه مندان در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود.


گهرسودی، تصریح کرد: کتاب های عمومی، مذهبی، روانشناسی، تاریخی، ادبیات، کودک و نوجوان، خانوادگی و کتاب هایی با موضع انقلاب در این نمایشگاه عرضه می شود.


وی، در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با رویدادهای انقلاب است و در این زمینه استفاده از زبان هنر مناسب ترین ابزار محسوب می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی در ایام دهه فجر سال جاری برگزار می شود که 40 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.


گفتنی است، این نمایشگاه با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران برگزار می شود.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 338332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha