فرودگاه شهید صدوقی یزد میزبان آیین استقبال نمادین از حضرت امام خمینی

خبرگزاری شبستان: فرودگاه شهید صدوقی استان یزد در اولین روز آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر میزبان مراسم استقبال نمادین از حضرت امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان یزد با آیین استقبال نمادین از تمثال لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن در 12 بهمن 1357، در فرودگاه شهید صدوقی یزد رسماً آغاز شد.


این مراسم از ساعت 9 و سی و سه دقیقه صبح امروز با حضور مسولان استان ،خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.


در این مراسم پس از ورود هواپیمای امام (ره) تمثال ایشان که در حال پیاده شدن از هواپیما بودند توسط حاضرین گلبارن شد.


به همین مناسبت همزمان با سراسر استان، جمعی از موتورسواران بسیجی با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران و تمثال معمار کبیر انقلاب اسلامی مسیر فرودگاه شهید صدوقی یزد تا مسجد روضه محمدیه یزد حرکت کردند و با ادای احترام به چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی از آن جا تا گلزار شهدای خلدبرین یزد را پیمودند.


در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با حضور در گلزار شهدای خلدبرین ضمن غبارروبی و ادای احترام به شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آنان تجدید میثاق دوباره بستند.


مراسم صبحگاه مشترک و زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری کارگاه آموزشی افزایش جمعیت در اشکذر و رستاق، عیادت ازبیماران بستری دربیمارستان توسط بسیجیان شهرستان میبد، افتتاحیه مسابقات جام دهه فجر در شهرستان های یزد، میبد، مهریز و تفت، ویزیت رایگان در مطب پزشکان خصوصی و دولتی به صورت صبح و بعد از ظهر و اجرای تئاتر کرشمه خسروانی توسط سازمان بسیج هنرمندان استان یزد واقع در کوچه هاشم خان رستوران سنتی یزد و غیره بخشی از برنامه‌‌هایی است که امروز اجرا می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 338472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha