برگزاری شب خوشنویسی و کتابت سوره فجر در آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری شب خوشنویسی در آران و بیدگل همراه با کتابت سوره فجر خبر داد.

میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: برنامه شب خوشنویسی، با نگارش سوره فجر، همزمان با ایام دهه مبارکه فجر در شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.


وی پیرامون جزئیات این برنامه و نحوه برگزاری آن افزود: در این برنامه که با حضور خوشنویسان شهرستان و از سوی انجمن خوشنویسان آران و بیدگل برگزار می‌شود، نزدیک به 50 خوشنویس آران و بیدگلی، سوره مبارکه فجر را کتابت می‌کنند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: قرار است این برنامه به مناسبت ایام دهه فجر و با حضور خوشنویسان دارای مدرک عالی و ممتاز انجمن خوشنویسان شهرستان برگزار شود.


وی بیان داشت: همزمان با ایام دهه فجر همچنین جشنواره فیلم عمار در یکی از پایگاه‌های شهرستان آران و بیدگل و کانون شهید عربیان شهرستان برگزار می‌شود.


نمکی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر یک رویداد غرور آفرین و ملی به شمار می‌رود و فرصتی است که در آن، گروه‌های مختلف به فراخور رشته‌های خود نسبت به فعالیت‌هایی برای گرامیداشت دهه فجر، اقدام می‌کنند.


وی افزود: ما نیز تلاش می‌کنیم که در این دهه از تلاش‌های یک ساله کسانی که تلاشگر بوده‌اند، تقدیر کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 338732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha