برپایی ایستگاه بزرگ فرهنگی ‌و ‌قرآنی در ساوه

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه از برپایی ایستگاه بزرگ فرهنگی و قرآنی در روز راهپیمایی 22بهمن در ساوه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ایستگاه بزرگ فرهنگی ‌و‌قرآنی برای نخستین بار در ساوه همزمان با دهه فجر برپا می شود.


وی با بیان اینکه این ایستگاه فرهنگی ‌و ‌قرآنی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه دایر می شود، بیان کرد: راهپیمایان در مسیر راهپیمایی از برنامه های این ایستگاه ها بهره مند می شوند.


حجت الاسلام طباطبایی خاطر نشان کرد: این ایستگاه شامل بخش‌های متفاوت همچون غرفه نقاشی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، ایستگاه همه واقف باشیم، فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی دیگر به منظور برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی دایر می‌شود.


رئیس اداره اوقاف ‌و‌امور خیریه ساوه با بیان اینکه یک هزار جلد کتاب داستان‌های قرآنی ویژه جوایز غرفه‌های فرهنگی ایستگاه روز راهپیمایی 22 بهمن تهیه و بین کودکان و نوجوانان توزیع خواهد شد، ادامه داد: تعداد یک هزار عدد بادکنک با آرم و نام اوقاف و تبریک 22 بهمن تهیه و در بین مردم در راهپیمایی 22 بهمن توزیع می‌شود.


وی از برگزاری یادواره 25 شهید مدفون در امامزاده سید‌هارون (ع) ساوه نیز خبر داد و گفت: یادواره 25 شهید مدفون در امامزاده سید‌هارون همزمان با سالگرد شهادت این امامزاده عظیم‌الشان برگزار شده است.


رئیس اداره اوقاف‌و‌امور خیریه ساوه اضافه کرد: گردهمایی فرهنگیان و مسابقات قرآن دانش‌آموزان در امامزاده سید‌اسحاق‌ابن‌موسی‌الکاظم(ع) از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام‌الله دهه فجر است.


پایان پیام/

کد خبر 338764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha