انقلاب اسلامی نوای الله اکبر را در کشورهای مسلمان طنین انداز کرد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی فرماندار شهرستان ساوه گفت: امروزه صدای اذان و الله اکبر به برکت انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مسلمان طنین انداز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، عباسعلی حسن زاده، معاون سیاسی فرماندار شهرستان ساوه در مراسم جشن انقلاب که به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن عسگری(ع) روستای یاتان ساوه برگزار شد، گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت بلامنازعه در جهان شناخته شده و می درخشد و سایر کشورهای مسلمان نیز به تاسی از انقلاب ایران به بیداری اسلامی دست یافتند.


وی پیشرفت های امروز ایران اسلامی را به برکت خون هزاران شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود:‌ جامعه روحانیت سکانداران اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این از برکات انقلاب اسلامی است.


حسن زاده به جایگاه انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در طول سی و پنج سال اشاره کرد واظهار داشت: در طی این سال ها مشکلات و سختی های بسیاری از سوی استکبار جهانی بر ملت ایران تحمیل شد که نمونه بارز آن هشت سال جنگ تحمیلی وتحریم ها بود ولی به لطف پروردگار ملت غیور ایران اسلامی و دلاورمردان آزاده این سرزمین برهمه مشکلات فائق آمدند.


معاون سیاسی فرماندار ادامه داد:‌ در زمان طاغوت کمتر از ده درصد روستاها آب و برق داشتند ولی امروزه به برکت انقلاب اسلامی همه روستاها حتی در دوردست ترین نقاط از نعمات آب و برق و گاز بهره مند هستند و هر روز در حال پیشرفت است.


وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال پروژه های بسیاری در استان و کشور افتتاح و به بهره برداری می رسد اظهار کرد:‌ در بهار سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 67 پروژه بالغ بر 300 میلیارد ریال اعتبار در روستاها و شهر ساوه به بهره برداری می رسد.


حسن زاده افزود:‌ مقام معظم رهبری در راس نظام جمهوری اسلامی ایران و سایر مسئولان مشکلات را می دانند و بنا بر پهناور بودن کشور باید بودجه ها را عادلانه تقسیم کنیم وبا تدبیر و تلاش های هیات دولت مشکلات مرتفع شود.


در ادامه این مراسم خان علی رئیس شورای اسلامی شهرساوه به برخی مشکلات روستا از جمله مخابرات، طرح توسعه روستا، ماشین آتش نشانی، آسفالت معابر، سالن ورزشی و دکتر ثابت برای درمانگاه روستا اشاره کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha