مردم ایران بر آرمان های انقلاب محکم و استوار ایستاده اند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه وبویراحمدگفت:امروز بعد از گذشت 35 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز مردم بر آرمان های انقلاب محکم و استوار ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد شامگاه دوشنبه در گردهمایی اعضای کانون های مساجد و جشن بزرگ انقلاب ضمن تبریک ایام الله 22 بهمن، اظهار داشت:ملت ایران در این روز برای خواسته های مشروع خود و رهایی از ظلم و ستم قیام کرده و حکومت اسلامی را در این سرزمین بنا می کنند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: رهبری حکیمانه و پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب و مرجعیت شیعه به عنوان یکی از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تاثیر شگرفی در دنیا برجای گذاشت.

وی دومین پیروزی انقلاب را حضور گسترده مردمی دانست و افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی های مختلف و دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی نقش ارزنده ای در به بار نشستن این نظام الهی داشت.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت:حضرت امام خمینی(ره) مردم و مسئولان را بر علیه ظبم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و مردم در این راه هزاران شهید به منظور حفظ انقلاب، نظام و ارزش های اسلامی تقدیم انقلاب کرده اند.

حجت الاسلام قاسمی برپایی انقلاب و نظام بر پایه شریعت اسلام را سومین عامل و رمز اصلی این پیروزی عنوان و اذعان داشت:مردم با آمدن به صحنه و شهادت عزیزان خود احساس کردند که برپایی حکومت اسلامی خواسته درونی آنهاست و به همین دلیل عزیزان خود را در این راه فدا کرده تا احکام الهی در کشور ساری و جاری شود.

وی عنوان کرد:امروز بعد از گذشت 35 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز مردم بر آرمان های انقلاب ایستاده اند و انقلاب دستاوردهایی برای مردم به جای گذاشت که دشمنان را به حیرت واداشته است.

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در کهگیلویه وبویراحمد 22 بهمن را یکی از شعائر اسلامی دانست و گفت:مردم غیور و همیشه در صحنه استان همچون مردم کشورمان در راهپیمایی 22بهمن امسال استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و خواسته های معنوی خود را فریاد خواهند زد.

بنابراین گزارش در این جشن برنامه های مختلفی مانند اجرای قطعه پیروزی توسط گروه موسیقی و اجرای پرده خوانی انقلاب که در نوع خود کم نظیر است، اجرا شد.
از دیگر برنامه های این جشن شعرخوانی و اجرای تئاتر به زبان محلی بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
همچنین در این جشن و گردهمایی مسابقات مختلفی برگزار و از مسئولان و برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی و هنری کانون های مساجد تجلیل شد.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 342339

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha