22 بهمن مانور قدرت‌نمایی ایرانیان در برابر آمریکا است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه 22 بهمن مانور قدرت‌نمایی ایرانیان در برابر آمریکا است، گفت: ملت ایران پاسخ یاوه‌سرایی‌های ابرقدرت‌های مستکبر را در روز 22 بهمن می‌دهند.

حجت الا سلام و المسلمین محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال محکم‏تر از سال‏های قبل سر داده می‏شود، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: 22 بهمن حرکت عظیم و بی‌بدیل ملت ایران در دفاع از اسلام، ارزش‌های انقلاب و خنثی کردن تمامی تهدیدات آمریکاست که نمی‌خواهد دست از یاوه‌گویی‌های خود بردارد.

 

وی با بیان اینکه باید قدر این انقلاب و نظام اسلامی را دانسته و در حفظ و حراست از آن بکوشیم، افزود: طی 35 سال گذشته از انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود تمام نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه اقدامات دشمنان را به شکست منجر کرده است.

 

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم با حضور خود به دشمنان اعلام خواهند کرد که همچنان پایبند ارزش‌های انقلاب و امام راحل خواهند بود و در هیچ شرایطی از آن کوتاه نخواهند آمد، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما که امروز به درختی تنومند رسیده حاصل جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است.

 

حجت الا سلام والمسلمین جوادی با تاکید بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال، گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه در نهضت پیامبران دارد، اضافه کرد: بی گمان انقلاب اسلامی در دنیا الگو شده و مبنای حرکت آن معنویت و خواست مردم بود.

 

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های امریکا است

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال تمام معادلات دشمن را بار دیگر به هم خواهد زد و پاسخ یاوه‌گویی‌های اخیر مقامات آمریکایی را می‌دهند.

 

حجت الا سلام والمسلمین جوادی افزود: 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان و حکومت مظلومان و صالحان و برچیده شدن حکومت طاغوت و برقراری حکومت اسلامی است که زمینه‌ساز حکومت صاحب‌الزمان (عج) می‌شود.

 

برگزاری جشن‏های انقلاب پاسداشت ارزش‏های اسلامی است

وی با بیان اینکه برگزاری جشن‏های انقلاب در حقیقت پاسداشت ارزش‏های اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه دینی و اتحاد و همدلی مردم به رهبری امام خمینی (ره) به پبروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد و با اشاره به توهین اخیر وزیر امور خارجه آمریکا و معاونش به مردم ایران، گفت: با شرکت پرشور و غرورآفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به استکبار جواب دندان‌شکن داده می‌شود.

 

امام جمعه موقت همدان افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ولایتمداری، حمایت از نظام و کشور و ایرانی بودن و دفاع از حکومت اسلامی است.

 

حجت الا سلام والمسلمین جوادی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از اعتقادات دینی و مذهبی مردم سرچشمه گرفته و اعتقادات مردم در اصل انقلاب اسلامی مؤثر است و مردم هرچه از درون خود را پاک کنند، این امر روی انقلاب تاثیر می‌گذارد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب بی‌نظیری است، افزود: عمران و آبادانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است، قابل مقایسه با اقدامات انجام شده در قبل از انقلاب نیست.

 

وی بینش عمیق نسبت به دشمن را یکى از ویژگی‌های برجسته‌ امام خمینی (ره) عنوان کرد و ادامه داد: برخوردارى از بینش عمیق نسبت به دشمن و توصیه‌ مردم به هوشیارى در برابر توطئه‌ها از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) است.

 

پایان پیام/

کد خبر 341866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha