مردم مازندران برای راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کردند

خبرگزاری شبستان: مازنی ها برای راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کردند و با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت، یک بار دیگر عشق و ارادت خود را نشان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، در یوم الله 22 بهمن سال جاری در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار و شهید پرور مازندران با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت یک بار دیگر عشق و ارادت خود را نشان داده و میثاق ناگسستنی با آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان، رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.


سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی مازندران با صدور بیانیه های جداگانه، حضور حداکثری تمام اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را خواستار شدند.


ائمه جمعه استان مازندران نیز هم نوا با آحاد مردم در خطبه های نماز جمعه بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.


خلاصه خطبه های تعدادی از ائمه جمعه مازندران و دعوت آنها از مردم برای حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در روز 18 بهمن به شرح ذیل است.


حجت الاسلام محمد مهدوی، امام جمعه شیرگاه، گفت: 22 بهمن روز نمایش قدرت نظام و مردم است و روز تجدید عهد با امام و شهدا و روز رفراندوم عمومی در جهت تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی است و راهپیمایی 22 بهمن نشان دادن بهترین گزینه‌ ولی امر مسلمین در مقابله با جهانخواران است.


حجت الاسلام شاهچراغی، امام جمعه تنکابن در خطبه‌های نماز اظهار کرد: ملت ایران بعد از 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی از ارزش های این نظام و انقلاب دفاع می‌کنند که امیدواریم در راهپیمایی 22 بهمن هم حضور گسترده داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضانژاد، امام جمعه موقت زیراب بیان کرد: استفاده از عنایات الهی، تمسک به قرآن و عترت، داشتن وحدت کلمه، حفظ استقلال و آزادی همراه با حفظ اصالت و ارزش‌ها، تبعیت و اطاعت از رهبری و ولی‌فقیه زمان که عامل اصلی پیروزی انقلاب و تثبیت و تحکیم و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است، نداشتن هراس از دشمنان داخلی و خارجی و حضور گسترده در همه ایام‌الله‌های نظام خصوصا در راهپیمایی 22 بهمن از مهم ترین عوامل استمرار انقلاب و تداوم حاکمیت نظام مقدس اسلامی است.


حجت الاسلام شریف تبار امام جمعه بهنمیر از همه ملت ایران خواست با حضور در راهپیمایی 22بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند.


وی درخصوص شرایط ویژه سال جاری، عنوان کرد: دشمنان ملت ایران در رأس آن آمریکا با تشدید تحریم ها و اهانت به ملت و مسئولان نظام شمشیر را از رو بستند و ملت ما موقعیت شناس است و بدون در نظر گرفتن بداخلاقی‌های سیاسی داخلی و مشکلات اقتصادی در دفاع از اسلام و کشور به صحنه خواهد آمد به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب، تا به استکبار، آمریکا، صهیونیست ها بگویند ما هستیم ما با تمام قامت از کشور و انقلاب اسلامی که میراث گرانبهای شهیدان و امام خمینی(ره) است دفاع می کنیم و با حضور خودمان و با فریادهایمان آمریکا را مات خواهیم کرد.


حجت الاسلام رضا واحدی، امام جماعت کانون فرهنگی و هنری میعاد سوادکوه، نیز با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان بر ضد ایران اسلامی، گفت: هر سال در روز 22 بهمن، ایرانیان و به ویژه مازنی ها برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، شرکت می کنند.


وی افزود: حضور میلیونی و باشکوه در بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب، در رسانه‌های خارجی و داخلی بازتاب وسیعی دارد و هر یک از رسانه‌ها، این روز عظیم ملت ایران را در صدر اخبار خود قرار می دهند.


فرزاد فتحی، یکی از جانبازان دفاع مقدس مازندران نیز ابراز کرد: هرساله مردم ایران اسلامی برای حمایت از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور به هم می رسانند و با این حضور به تمامی کشورهای استکباری نشان می دهند که در برابر سرنوشت کشورشان بی تفاوت نیستند و در مقابل آنها از جانشان می گذرند.


زبیده آقاگلی، از بانوان مازندرانی گفت: در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باز هم مازندرانی ها در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی به معرض دید همگان خواهند گذاشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 341524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha