افتتاح 3 کتابخانه نهادی و 3 ایستگاه مطالعه در همدان

خبرگزاری شبسان: معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از افتتاح 3 باب کتابخانه نهادی و 3 ایستگاه مطالعاتی همزمان با دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حسن عرفانی مقدم، معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، بیان کرد: این کتابخانه‌ها در 2 شهرستان فامنین و اسدآباد و در بخش روستایی با مشارکت بخشداری و دهیاری منطقه تجهیز و راه اندازی می شود.

 


وی افزود: در دهه فجر  3 ایستگاه مطالعه نیز در شهرهای همدان، کبودرآهنگ و بهار به بهره برداری خواهد رسید که این ایستگاه ها با 57 هزار و 500 جلد کتاب در 15 عنوان جانمایی شده است.

 


وی با بیان اینکه نشست نقد و بررسی کتاب در سطح کشوری، استانی و شهرستانی از دیگر برنامه های این اداره  در دهه مبارک فجر است، افزود: نقد و بررسی کتاب «میوه‌های رسیده» نوشته سید مهرداد موسوی در سطح کشوری در کتابخانه شاهد همدان برگزار خواهد شد.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت مکتوب و آنلاین، مسابقات خلاصه نویسی، جدول، نقاشی با موضوع انقلاب و کتاب از دیگر برنامه های این اداره کل در این ایام خجسته است.

 


عرفانی مقدم خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب، توزیع بسته های پذیرایی و معرفی خدمات کتابخانه ها به تعداد یک هزار و 500 عدد در کتابخانه های عمومی شهرستان همدان و آذین بندی فضای کتابخانه ها در سراسر استان انجام می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 338808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha