نکات کلیدی داوران مسابقات قرآن کریم به متسابقان پیامک شد

کمیته آموزش مسابقات قرآن شکوفه ها، نکات اساسی رشته های مختلف مسابقات قرآن کریم را از داوران مسابقات اخذ و از طریق پیامک به متسابقان این دوره ارسال کرد.

به گزارش سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، کامران زمان نامیان ، مسئول کمیته آموزش مسابقات سراسری سازمان اوقاف با بیان این مطلب افزود: این اقدام ابتکاری بود که برای نخستین بار در مسابقات سراسری قرآن امسال انجام شد و ان شاءالله در ادوار آینده مسابقات نیز ادامه خواهد یافت.
وی گفت: هدف از این اقدام، بهره مندی هرچه بیشتر متسابقان به خصوص عزیزانی است که از استان های محروم در این دوره از مسابقات شرکت داشته و دسترسی ایشان به اساتید طراز اول کم است.


استاد زمان نامیان درخصوص محتوای نکات ارسال شده به متسابقان نیز گفت: با توجه به اینکه در هر یک از رشته های صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا و حسن حفظ دو استاد داوری مسابقات را برعهده داشتند، کمیته آموزش مسابقات از هر یک از داوران، دو نکته اساسی را اخذ کرد و خلاصه مجموع این نکات را به تلفن همراه متسابقان پیامک کرد.
وی با بیان اینکه معمولا متسابقان فرصت شرکت در کلاس های آموزشی حضوری مسابقات را پیدا نمی کنند گفت: نکات ارسال شده نه تنها در این دوره بلکه در تمام مراحل تمرین متسابقان و برای ادوار آینده مسابقات راهگشای آنها خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مسئول کمیته آموزش سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خصوص برنامه های کمیته آموزش مسابقات قرآن شکوفه ها گفت: در اثنای برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه ها، کلاس های تخصصی با عنوان آموزش «مهارت های زندگی قرآنی» توسط استاد دکتر عاکفی و کلاس های تخصصی مشاوره قرآنی و ترسیم خطوط کلی حفظ و قرائت قرآن کریم توسط استاد سیدمحسن موسوی بلده با شرکت 50 نفر از متسابقان برگزار شد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 338860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha