شهدا سرمایه ملی و گنجینه افتخارات ایران هستند

خبرگزاری شبستان: ارشد سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: شهدا سرمایه ملی و گنجینه افتخارات ملت ما هستند و روز به روز تاثیرگذاری آنان بر جوانان و ملت منشا خیر برکت و بیداری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام غلامرضا الله قلی، ارشد سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران، امروز (13 بهمن) در دیدار با خانواده شهید بزرگی از شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای گران سنگ انقلاب با اقتدا به مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و نثار جان خود و لبیک به فرمان معمار بزرگ انقلاب شجره عالیه انقلاب را سربلند کردند و با الگو قرار دادن شهدای کربلا، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و غیره در سفره پر مائده ائمه اطهار مهمان شدند و باعث به ارمغان آوردن عزت و عزتمندی برای ملت ایران.


وی افزود: شهدا سرمایه ملی و گنجینه افتخارات ملت ما هستند و آنچنان چشمه جوشان عشق معرفت در کشور جاری کردند که روز به روز تاثیرگذاری آن بر جوانان و ملت منشا خیر برکت و بیداری شده است و همیشه درس دادند، یاد دادند که چه کار باید که همواره نسبت به تحرک دشمن هوشیار بود و شیوه مقابله با آن را دانست.


حجت الاسلام الله قلی تصریح کرد: جوانان با درس گرفتن از راه شهیدان باید آسیب ها و خطرات دشمن را بشناسد، بیندیشند، بصیرت خودشان را افزایش دهند و از ره آورد امام شهیدان و این اسطوره های دوران دفاع مقدس در جهت تحقق سربلندی و آبادانی کشور گام بردارند و هرگز تحت تاثیر القاعات دشمنان قرار نگیرند، هجمه های دشمن را شناسایی کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام از یک راه نمی آید بلکه از راه های مختلف می آید، ادامه داد: باید چشمان خود را باز کنیم و متوجه باشیم و دشمن را بشناسیم و اتحاد، همدلی و وحدت را سرلوحه و ضرورت نیاز برای خود بدانیم.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 339030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha