عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: اقتدار و صلابت امروز میهن اسلامی مرهون خون پاک شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(14 بهمن) در دیدار با خانواده شهید علی اصغر اسدی، اظهار کرد: شهید علی اصغر اسدی به عنوان اولین شهید کانون های مساجد کشور همواره در راه اعتلای فرهنگ و ارزش های اسلامی تلاش کرده است.


وی، با بیان اینکه این شهید بزرگوار موسس کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان بوده و مدت ها در این سمت خدمات فرهنگ و دینی به اهالی این روستا به ویژه جوانان و نوجوانان ارائه کرده است، افزود: امروز که این شهید در میادین مختلف فرهنگی و پاکسازی میادین مین انجام وظیفه کرده است، جوانان و نوجوانان نسل امروز، این شهید بزرگوار الگو قرار دهند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: امروز نسل جوان تشنه معارف انقلاب و ارزش های ناب اسلامی است که باید با زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت این ارزش ها را به نسل جوان منتقل کرد.


چراغی پور، با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره شهید علی اصغر اسدی، ابراز کرد: تلاش می شود که زندگی نامه این شهید عزیز و همچنین وصیت نامه و دستخط ایشان به صورت پوستر طراحی و در بین مراکز فرهنگی استان برای بهره گیری جوانان توزیع شود.


وی، در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید، خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در شهادت این شهید این بوده که در روز تاسوعا شهید، روز عاشورای حسینی تدفین و اربعین این شهید با اربعین حسینی همزمان شده است.


در پایان این دیدار، لوح سپاسی با حضور کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مادر شهید علی اصغر اسدی اهدا شد.


گفتنی است، در این دیدار اعضای شورای روستا، اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان و هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) این روستا حضور داشتند.


پایان پیام/

 

کد خبر 339189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha