یادواره 3300 شهید وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: جلسه شورای سیاست گذاری ستاد برگزاری یادواره 3300 شهید و تجلیل از ایثارگران وزارت جهادکشاورزی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، کیخسرو چنگلوایی، رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان، در این جلسه با بیان اینکه اول اسفند سال جاری خوزستان میزبان یادواره سراسری 3300 شهید وزارت جهادکشاورزی، است، گفت: این یادواره در سال های گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس در استان های دیگر و تهران برگزار می شد ولی به دلیل وضعیت آب و هوا و گرمای خوزستان و تقارن با ورود کاروان های راهیان نور، اول اسفند ماه برای برگزاری یادواره در اهواز انتخاب شده است.

 

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص یادواره، از مجموعه صدا و سیمای خوزستان درخواست کرد تمام توان و تلاش خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن یادواره شهدا به کار بندند، افزود: شهادت بزرگ ترین نعمت الهی است و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این نعمت نصیب بهترین خوبان روزگار گشته و هدیه ای از جانب خداوند به مجاهدان راهش می باشد.

 

مسلم رحیمی، رئیس سازمان صدا و سیمای خوزستان، کار متولیان و دست اندرکاران برگزاری یادواره را با ارزش و میزبانی یادواره شهدا را حق استان خوزستان دانست و با بیان اینکه خوزستان مشهد بسیاری از شهدا می باشد، تصریح کرد: برگزاری یادواره ها عامل استمرار حرکت ارزشی دفاع مقدس و تزریق روح معنویت به جامعه است.

 

وی با بیان اینکه این یادواره ها همچون ورود پیکر مقدس شهدا باعث تقویت فرهنگی جامعه می شود، خواستار فضا سازی رسانه ای از طریق تهیه گزارش های خبری و همچنین تیزرها و زیر نویس ها شد و اضافه کرد: از یک هفته قبل زمینه چینی یادواره در دستور کار قرار گیرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 339192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha