سبک زندگی دینی در خانواده تبیین می شود

خبرگزاری شبستان: یکی از مشاورین آموزش وپرورش استان مرکزی گفت:‌ خانواده سبک زندگی در حوزه های اعتقادی، اخلاقی و رفتاری را بین افراد تبیین می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الااسلام محسن منصوری یکی ازمشاورین آموزش وپرورش استان مرکزی در گفتمان دینی خانواده که به همت اداره تبلیغات اسلامی خمین و کانون فرهنگی طاها با موضوع سبک زندگی دینی امروز(14 بهمن) در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی خمین برگزارشد، گفت: سبک زندگی برگرفته از فرهنگ اسلامی و دینی است.


وی بیان کرد: همسران در خانواده موفق مانند دو بال یک پرنده مکمل هم هستند، رشد وترقی یک جانبه در این خانواده مد نظر نبوده واز هر فرصتی برای رشد همدیگر و بهره وری از زندگی مشترک استفاده می کنند.


حجت الاسلام منصوری افزود: اگر در خانواده ای برخورد شایسته ای با فرد صورت گیرد در نحوه پذیرش اعتقاد او نیز تأثیر دارد و همین خانواده سبک زندگی در حوزه های اعتقادی، اخلاقی و رفتاری را بین افراد تبیین می کند.


وی ادامه داد: خانواده به عنوان اولین کانون زندگی در رفتار شخص در جامعه و میزان موفقیت وی تأثیر زیادی دارد و شیوه برخورد اعضای خانواده باعث شکل گیری اولیه شخصیت انسان بوده و با مرور زمان این شخصیت در کنار عوامل دیگر تاثیر پذیری خود را از خانواده از دست نمی دهد.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 339199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha