توزیع اقلام فرهنگی بین کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اقلام فرهنگی به مبلغ647میلیون ریال خریداری شده و در اختیار کانون های فرهنگی مساجد قرار می گیرد.

امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای بزرگداشت این دهه مبارک و خجسته از محل اعتبارات استانی مبلغ 647 میلیون ریال اقلام خریداری کرده و به کانون های فرهنگی مساجد اهدا کنیم.

 

کمالوندی گفت: این اقلام اهدایی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان که واجد الشرایط بوده و در سنوات گذشته اقلام زیرساختی از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده اند، اهدا می شود.

 

وی این اقلام را شامل سیستم صوتی به همراه کلیه امکانات، قفسه کتاب، میز مطالعه، صندلی مطالعه و میز پینگ پنگ عنوان کرد و افزود: هزینه این اقلام با اعتبارات استانی، همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان های استان و توسط فرمانداران اختصاص داده شده و با همت شورای توسعه و برنامه ریزی استان به ریاست استاندار از محل اعتبارات سال 92 خریداری می شود.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که اقلام هر شهرستان تحویل شهرستان مربوطه می شوند، عنوان کرد: اقلام خریداری شده براساس نمودار فعالیتی که از کانون های فرهنگی و هنری مساجد داریم و همچنین براساس برنامه زمان بندی شده بین این کانون ها توزیع می شوند.

 

کمالوندی خاطرنشان کرد: البته هر کانون فرهنگی و هنری برای تحویل اقلام شرایطی باید داشته باشد که فعالیت در یک ساله اخیر، دریافت نکردن هیچ گونه اقلامی در 3 ساله اخیر و فعالیت چشم گیر در عرصه فرهنگ استان از جمله این شرایط هستند.

 

وی اظهار داشت: از نیمه شعبان سال 90 که بنا داشتیم از محل اعتبارات ملی و استانی اقلام و تجهیزاتی را بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع کنیم تا امروز، حدود 8 میلیارد ریال وسایل مورد نیاز کانون های فرهنگی و هنری را خریداری و در اختیار کانون ها قرار گرفت.


دبیر هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر اعتبارات جواب دهد و مشکلی پیش نیاید تا پایان فروردین اقلام دیگری بین کانون های فرهنگی و هنری فعال استان که پیش از این اقلامی از این اداره کل دریافت نکرده اند، اهدا می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 339206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha