هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره تئاتر فجر درخشیدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه وبویراحمد گفت: رضا گشتاسب و رضا کرمی زاده برای نمایش "یک هفته راه رفتن در بهشت" در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره تئاتر فجر مقام تقدیر کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد امروز(14بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دو گروه از استان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، اظهار داشت: رضا گشتاسب و رضا کرمی زاده برای نمایش " یک هفته راه رفتن در بهشت" در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره تئاتر فجر مقام تقدیری در بخش های نوسیندگی و کارگردانی را کسب کردند.

 

وی با اشاره به حضور شش نامزد از استان در بخش پایانی این جشنواره، تصریح کرد: کسب مقام تقدیر در بخش نویسندگی و کارگردانی تئاتر فجر اتفاقی بی سابقه در تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد است که نشان از توانمندی های بالای هنرمندان این استان دارد.

 

بنابراین گزارش؛ کمالوندی همچنین در پیامی موفقیت های اخیر گروه های نمایشی استان در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را تبریک گفت.

 

وی در این پیام با اشاره به موفقیت تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر، افزود: برای اولین بار در تاریخ تئاتر استان دو مقام تقدیر در بخش کارگردانی و نویسندگی برای نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت توسط آقایان کرمی زاده و گشتاسب کسب شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این موفقیت بزرگ را به جامعه فرهنگی و هنری استان تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت بیش از پیش اهالی هنر و رسانه استان را دارم.

 

کمالوندی با اشاره به موفقیت های گروه های نمایشی استان در جشنواره های مختلف، اذعان داشت: هنر تئاتر استان به جایگاه اصلی خود بازگشته و در سال های آینده از تئاتر این استان بیشتر خواهیم شنید.

 

معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در پیامی موفقیت های اخیر گروه های نمایشی استان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را تبریک گفت.

 

محمد علی پیرسبزی با اشاره به توانمندی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این هنرمندان با پشتکار و علاقه و اتکای تجربی به نسل های قبلی تئاتر استان و نگاه به آینده و استفاده بهینه از بستر و فرصتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای آن ها فراهم کرد توانسته اند به جایگاه اصلی خود در تئاتر کشور دست پیدا کنند.

 

پیرسبزی با اشاره به اهمیت دادن این اداره کل به گرایش های مختلف هنری در سال های اخیر، گفت: باتوجه به حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همت هنرمندان استان در هر بخش هنری یک موفقیت نسبی در کشور داشته ایم.


پایان پیام/
 

کد خبر 339253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha