برگزاری مسابقات فوتبال رایانه ای ویژه اعضای کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری بصیرت تفت از برگزاری مسابقات فوتبال رایانه ای ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

محسن فلاح، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری بصیرت تفت و کانون تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در تبیین برنامه های این کانون جهت بزرگداشت یام الله دهه مبارک فجر گفت: درهمین راستا مسابقه بزرگ فوتبال رایانه ای ویژه اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان برگزار می شود.


وی آخرین مهلت ثبت نام این مسابقات را 17 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات طی روز های 19 الی 21 بهمن ماه در محل این کانون برگزار می شود.


فلاح با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی آزاد افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب 50 هزارتومان، 40 هزار تومان و 30 هزار تومان جایزه اهدا می شود.


مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری بصیرت تفت اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03526234808 تماس و یا به نشانی اینترنتی http://masajedyazd.ir مراجعه نمایند.


وی تصریح کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند جهت ثبت نام در این مسابقات به دبیرخانه کانون های مساجد استان و یا کانون فرهنگی و هنری بصیرت واقع در شهرستان تفت،شهرک قدس،میدان هلال احمر مراجعه کنند.


مدیر مسئول کانون تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان افزود: این مسابقات با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.


وی نواختن زنگ انقلاب با حضور مهد کودکهای شهرستان دردفتر این کانون،دیدرا با خانواده شهدا،برگزاری جشن انقلاب ویژه کوردکان،برگزاری همایش پیاده روی و کوهنوردی، غباروبی قبور شهدا شهرستان، برگزاری مراسم شب شهادت حضر ت معصومه (س)، برپایی نمایشگاه کتاب ،برگزاری جلسات مهدویت و حضور در راهپیمایی را از دیگر فعالیت های شاخص این کانون در ایام الله دهه فجر دانست.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 339281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha