پردیس سینمایی هویزه میزبان یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد

خبرگزاری شبستان: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد از 17 تا 27 بهمن درپردیس سینمایی هویزه مشهد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان ازمشهد، حمید طباطبایی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ظهر امروز(14بهمن) در نشستی خبری پیرامون تشریح برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر در خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر 17بهمن در محل سینما هویزه مشهد و آیین اختتامیه این جشنواره 27بهمن برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه فیلم های قابل اکران در یازدهمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10صبح تا 22 در سینما هویزه مشهد اکران می شود، گفت: زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در روزهای جمعه و 22بهمن قابل تغییر است.


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تاکنون 18 فیلم بصورت قطعی از جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران می شود و اسامی چندین فیلم دیگر نیز در روزهای آتی اعلام می شود.


طباطبایی افزود: "چ مثل چمران"، "ملبورن"، "انارهای نارسگ، گردکارپتگ، گ5ستاره"، "روزگاری عشق و رضایت"، "خط ویژه"، "رنجو سرمستی"، "برف"،"شیار143"، "فصل فراموشی فریبا"، "بادیگران"، "متروپل"،"تمشک"، "فرشته ها باهم می آیند" و "اشباح" از فیلم قابل اکران در یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد است.


وی به برنامه های جنبی یازدهمین جشنواره فیلم فجردرمشهد اشاره کردو افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی نورپردازی سینما،کارگردانی، بازیگری، نویسندگی باحضور کارشناسان و برگزاری جلسات نقد و بررسی3یا 4 فیلم از فیلم های قابل اکران در جشنواره فیلم فجر مشهد در محل سینما هویزه مشهد از جمله برنامه های جنبی این دوره از جشنواره است.


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: با رایزنی های انجام شده برگزاری جلسات نقدو بررسی "چ مثل چمران" و "خط ویژه" با حضور کارگردان و عوامل این دو فیلم  بصورت قطعی برگزار خواهد شد.


وی ابراز داشت: بهای بلیط جشنواره فیلم فجر مشهد بین 4 تا 6 هزار تومان اعلام شده است که تا کنون هنوز این قیمت به تصویب نرسیده است.


گفتنی است، در حاشیه این نشست مطبوعاتی از پوستر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد رونمایی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 339307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha