بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به کانون های مساجد هرمزگان اختصاص یافت

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از اختصاص بیش از یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای برنامه ها و تجهیز کانون های فرهنگی هنری این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یک میلیارد و 131 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد عالی برای اجرای برنامه ها و تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اختصاص یافته است.


وی افزود: از این ملبغ، 456 میلیون ریال در قالب سرانه، 85 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات کتابخانه ای به کتابخانه های مخزن دار و 240 میلیون ریال نیز به 62 کانون جدیدالتاسیس پرداخت خواهد شد.


این مقام مسئول اضافه کرد: 270 میلیون ریال نیز برای خرید تجهیزات و اهدا آنها به کانون های جدیدالتاسیس و 80 میلیون ریال نیز به کانون های تخصصی اختصاص یافته است.


پهلوانی عنوان کرد: در این ایام همچنین 10 هزار جلد کتاب با عناوین مختلف بین کتابخانه های مخزن دار مساجد استان توزیع می شود.


وی در پایان با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در دهه فجر، عنوان کرد: برگزاری جشن های بزرگ پیروزی انقلاب در 505 کانون در اقصی نقاط استان با هدف تبیین اهداف و آرمان های والای معمار کبیر انقلاب، شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب با بهره گیری از ابزار موثر فرهنگی هنری از شاخص ترین برنامه هاست.


پایان پیام/
 

کد خبر 339392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha