خانواده های شهدا و ایثارگران منشاء خیر و برکت در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با تاکید بر تکریم و پاسداشت خانواده های ایثارگران و شهدا گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران منشاء خیر و برکت در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، شب گذشته (14 بهمن ) در دیدار نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان با نماینده ولی فقیه گفت: شهدا صاحبان اصلی انقلاب بوده و نقش تاثیر گذار آنان در راه پیروزی نظام اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و سایر عرصه های بر کسی پوشیده نیست.


وی با تاکید بر انتقال ارزش های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه میان نسل جوان، افزود: امروزه نیز نظام از وجود فرزندان شهدا و ایثارگران بیش از پیش بهره برده و آنان همواره در راه پاسداری از انقلاب موثرترین نقش را دارند.


به گفته وی، شهدا با نثار خون خود در راه آرمان ها و ارزش های والای نظام به کشور عزت و آبرو داده و دشمنان را خوار و خفیف کردند.


سلیمانی با بیان اینکه فضیلت زنده نگه‌داشتن نام شهیدان کمتر از شهادت نیست بر سرکشی از خانواده های شهدا و رفع موانع و مشکلات موجود برسر راه این قشر تاکید کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران منشاء خیر و برکت در جامعه هستند، افزود: رابطه خانواده شهدا با این نظام رابطه ای خونی است و این عزیزان ضامن بقای انقلاب اسلامی به شمار می روند.


سلیمانی، دهه فجر را فرصت مغتنمی برای انتقال دستاوردهای نظام و همچنین فداکاری شهدا و ایثارگران در جامعه عنوان کرد و گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت های شهدا و همچنین اهداف انقلاب و چگونگی تداوم آن ضرورتی انکار ناپذیر است که باید همواره مورد توجه باشد.


معاون فرماندار سنندج نیز در این جلسه عزت و آسایش امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: به برکت خون ریخته شده جوانان این مرز و بوم است که امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی جایگاه خود را یافته و حرف برای گفتن دارد.


موحد امان اللهی افزود: امروز کشور ما به الگویی موثر در منطقه تبدیل شده به گونه ای که آری یا نه گفتن ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی تاثیر گذار است.
 

پایان پیام/

کد خبر 339515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha