موذن مسجد النبی در عربستان؛ اذان را تغییر داد

خبرگزاری شبستان: این اولین بار است که فردی در عربستان اذان را این گونه تغییر می دهد؛ این مساله باعث ایجاد تنش های وسیعی میان کاربران اینترنتی شد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، فیلمی از مسجد النبی صل الله علیه وآله بر روی پایگاه های ارتباط جمعی منتشر شد که گویای آن است به دلیل بارش باران های تند در مدینه ؛ موذن مسجد عبارت « حی علی الفلاح » را با عبارت « صلوا فی رحالکم» تغییر داد.


بر اساس گزارش پایگاه الوفد؛ این اولین بار است که فردی در عربستان اذان را این گونه تغییر می دهد؛ این مساله باعث ایجاد تنش های وسیعی میان کاربران اینترنتی شد؛ به طوری که برخی با آن مخالفت شدید کرده و آن را بدعت دانستند و گروهی دیگر نیز آن را تایید نموده و یک سنت نبوی قدیمی معرفی کردند.


برخی از کاربران در تایید چنین اذانی از وزارت اوقاف خواستند در هنگام بارش باران شدید و یا گرد و غبار به جای حی علی الصلاه عبارت « صلوا فی رحالکم» ذکر شود .
به گزارش پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه در زمانی که باران و سرما شدید است، و یا گرد و غبار وجود دارد موذن با بیان چنین عبارتی به نمازگزاران اعلام می کند که می توانند نماز خود را در منزل خود برپا کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 339600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha