معرفی هشت کمیته برتر ستاد دهه فجر فارس

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس کمیته های تزئینات و فضا سازی، نیروهای مسلح، تشکل های دینی، اصناف، فرهنگی و هنری، تبلیغات و رسانه، ورزش و بسیج را جز کمیته های برتر خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمد رضایی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، امروز (15بهمن) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که به جهت تغییر مسیر راهپیمایی شهرستان شیراز صورت گرفته بود، گفت: مسیر سال های گذشته قدیمی بود و به نظر می رسد که باید اکنون تغییر کند.


وی با اشاره به انتقاد نماینده رهبری معظم انقلاب در خصوص مسیر قدیمی راهپیمایی در شیراز، تصریح کرد: چند مسیر پیش نهاد شده که از چهارراه 15 خرداد تا میدان آزادی، میدان امام حسین (ع) تا میدان نمازی و میدان امام حسین (ع) تا میدان بسیج از جمله این پیشنهادات است.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید جشن 22 بهمن به صورت گسترده برگزار شود، یادآور شد: باید به مسئله مهم توجه به افکار عمومی، اندیشه های مختلف، جوانان و نوجوانان در این روز توجه ویژه شود.


رضایی، کمیته های تزئینات و فضا سازی، نیروهای مسلح، تشکل های دینی، اصناف، فرهنگی و هنری، تبلیغات و رسانه، ورزش و بسیج را جز کمیته های برتر خواند و تاکید کرد: متاسفانه برخی کمیته های دیگر کارآیی خوبی نداشتند.


بر اساس این گزارش در ادامه، دکتر کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس نیز با اشاره به اینکه تغییر مسیر مهمترین بحث ماست، گفت: هویت شهر شیراز به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و برادران ایشان است.


وی تصریح کرد: جشن 22 بهمن یک جشن مردمی است و همه باید در این زمینه فعالیت کنند در منازل و مغازه ها حرکت جشن را انجام داد.


در ادامه دکتر محمدباقر کشفی، مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با اشاره به اینکه مردم با شور و عشق در راهپیمایی شرکت می کنند باید آن راهپیمایی رسانه ای شود، تاکید کرد: اگر بخواهیم این مهم به عنوان یک حماسه در جامعه معرفی کند، ثبت و ضبط این مهم در رسانه هاست.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی سال های گذشته خیابان تنگی است که جای مانور تصویری ندارد، اضافه کرد: مسیر راهپیمایی باید جذاب تر و زیباتر باشد و ضرورتی ندارند که در مسیرهای قدیمی، راهپیمایی انجام شود.


وی بر لزوم پیش بینی کاروان های شادی و ایجاد فرح و شادی برای مردم تاکید و اضافه کرد: پرچم های جمهوری اسلامی و بادکنک که جلوه های بصری خوبی دارد، بین مردم توزیع شود.


خاطر نشان می شود، در پایان این جلسه مسیر جدید راهپیمایی به علت عدم توافق بین اعضا مشخص نشد و مقرر شد تا مسیر جدید حداکثر تا پایان امروز (15بهمن) به کمیته های مختلف و رسانه ها اعلام شود.


پایان پیام/

کد خبر 339714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha