برگزاری جشن های مردمی در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بهاباد

خبرگزاری شبستان: سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد از برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهاباد خبر داد.

مهدی اسماعیل زاده، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ضمن تبریک فرا رسید ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت این ایام در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهاباد خبر داد.


وی افزود: جوانان کانون های مساجد شهرستان بهاباد با آذین بندی مساجد و خیابان ها و کوچه های منتهی به مساجد شور و حال خاصی به مناسبت این ایام در شهرستان ایجاد نموده اند.

 

اسماعیل زاده با اشاره به برگزاری جشن ها و جنگ های شادی در مساجد شهرستان بهابد، گفت: مراسمی با همین عنوان 15 بهمن ماه در کانون بعثت مسجد انقلاب و 16 بهمن در کانون انصار الحسین مسجد امام حسین(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.


وی بر لزوم انتقال مفاهیم و آرمان های انقلاب به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و افزود: در همین راستا جلسات هم اندیشی با مضوع بصیرت افزایی در بین نسل جوان 17 بهمن در کانون نورالانوار مسجد ولیعصر(عج) و 18 بهمن در کانون امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: مراسم سخنرانی و جشن 19 بهمن در کانون علمدار کربلا مسجد ابوالفضل محمد آباد و 21 بهمن در کانون صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 339866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha