برپایی ایستگاه های نقاشی با عنوان وقف و انقلاب در امامزادگان استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی ایستگاه های نقاشی با عنوان وقف و انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام محمود میر جلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر در تبیین برنامه های فرهنگی امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این راستا برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف مردم جهت گرامیداشت این دهه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.


وی با تاکید بر انتقال مفاهیم و آرمان های انقلاب به کودکان، گفت: ایستگاه های نقاشی با عنوان وقف و انقلاب ویژه کودکان و در جهت آشنایی آنان با فرهنگ وقف و جایگاه آن در آموزه های انقلاب بدر جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان رگزار می شود.


میرجلیلی افزود: برگزاری برنامه فرهنگی با عناوین بانوان، قرآن، در آیینه فجر، تجلیل از فعالین قرآنی در شهرستان ها، محفل انس با قرآن کریم در امامزادگان، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا در بقاع متبرکه، نمایشگاه عکس امام و انقلاب،برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه قرآن بخوان، سخنرانی با هدف تبیین دستاورد های انقلاب و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله فعالیت هایی است که در امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان های مختلف استان انجام می گردد.


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی و قرائت دعای کمیل با حضور و محوریت هیئات مذهبی شهر یزد در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد و برپایی ایستگاه در مسیر راهپیمایی بیست دوم بهم ماه توسط مراکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید جعفر محمد (ع) ، امامزاده جعفر (ع) و امامزاده شاهزاده فاضل (ع) نیز از جمله برنامه های امور فرهنگی اوقاف شهرستان یزد می باشد.


میرجلیلی، فضاسازی و آذین بندی امامزادگان و بقاع متبرکه در این دهه خبر داد و افزود: برنامه های متنوع دیگری هم توسط مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان در طول این دهه و در روز بیست و دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 339885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha