برنامه های دهه فجر باید بستری برای انتقال آموزه های انقلاب اسلامی باشد

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون نورالائمه گفت: برنامه های دهه فجر باید بستری برای انتقال آموزه های انقلاب اسلامی باشد چراکه جوانان به عنوان حافظان انقلاب اسلامی باید مفاهیم آن را به درستی دریابند.

خدیجه خیری، مدیر مسئول کانون نورالائمه ارومیه در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: برنامه های قرآنی ویژه کودکان همراه با اجرای سرود های انقلابی، حفظ سوره فجر، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضاء از مهم ترین برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر می باشد.


وی آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم و آموزه های انقلاب اسلامی را از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد و افزود: مبارزه با ظلم، ستم گری و فساد یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران بود چرا که ملت ایران از ستم، جنایت و فساد حکمرانان طاغوتی به ستوه آمده بودند.


این مسئول، استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با پیروی از خط ولایت فقیه توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و تحول عظیمی را در تاریخ بوجود آورند.

 

خیری ادامه داد: جوانان از برنامه های دهه فجر کانون نورائمه استقبال خوبی دارند چراکه اجرای این برنامه ها می تواند در آگاهی نسبت به مفاهیم انقلاب اسلامی موثر باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 339730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha