افتتاح 42 واحد مسکونی مددجوی گلستانی در دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از افتتاح 42 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف جامعه اسلامی که آن چیزی جز تحقق حکومت الهی و توسعه عدالت اجتماعی نبود به عنوان دومین نهاد در همان روزهای نخست انقلاب برای کمک رسانی به محرومین جامعه شکل گرفت.


وی افزود: این نهاد در طی این سال ها خدمات شایانی را به مردم ارائه کرده است.


حاجی اکبری تصریح کرد: این نهاد بعنوان رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی استان برنامه های خوبی را به مناسبت ایام الله دهه فجر در دستور کار خود قرار داده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه افتتاح 42 واحد مسکونی برای مددجویان یکی از برنامه های این ایام است، گفت: اجرای 56 طرح اشتغال و خودکفایی، افتتاح ساختمان اداری خان ببین، کلنگ‌زنی و افتتاح 24 پروژه عمرانی و فرهنگی از محل درآمدهای زکات، اهدای 50 سری کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان، دیدار با خانواده ایتام سادات و جانبازان کمیته امداد و غیره از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.


پایان پیام/

 

کد خبر 339826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha